شنیدین پسرای دم بخت.....................

دخترک ....

شنیدین پسرای دم بخت.....................

شنیدین پسرای دم بخت میگن:من ازدواج ندارم...یکی نیست بهشون بگه :ازدواج که قصد نمیخواد...پول می خواد که تو نداری...



نظرات شما عزیزان:

EmO BoY
ساعت21:40---14 مهر 1392
حرفت خیلی جالب بود اره پول میخواد نه قصد منم پسرما ولی تو راست میگی.

از وبت خوشم امد بهم سر بزن.لینکت کردم.لینکم کنیا.منتظرم.


EmO BoY
ساعت21:39---14 مهر 1392
حرفت خیلی جالب بود اره پول میخواد نه قصد منم پسرما ولی تو راست میگی.

از وبت خوشم امد بهم سر بزن.لینکت کردم.لینکم کنیا.منتظرم.


EmO BoY
ساعت21:39---14 مهر 1392
حرفت خیلی جالب بود اره پول میخواد نه قصد منم پسرما ولی تو راست میگی.

از وبت خوشم امد بهم سر بزن.لینکت کردم.لینکم کنیا.منتظرم.


EmO BoY
ساعت21:39---14 مهر 1392
حرفت خیلی جالب بود اره پول میخواد نه قصد منم پسرما ولی تو راست میگی.

از وبت خوشم امد بهم سر بزن.لینکت کردم.لینکم کنیا.منتظرم.


EmO BoY
ساعت21:39---14 مهر 1392
حرفت خیلی جالب بود اره پول میخواد نه قصد منم پسرما ولی تو راست میگی.

از وبت خوشم امد بهم سر بزن.لینکت کردم.لینکم کنیا.منتظرم.


EmO BoY
ساعت21:39---14 مهر 1392
حرفت خیلی جالب بود اره پول میخواد نه قصد منم پسرما ولی تو راست میگی.

از وبت خوشم امد بهم سر بزن.لینکت کردم.لینکم کنیا.منتظرم.


EmO BoY
ساعت21:39---14 مهر 1392
حرفت خیلی جالب بود اره پول میخواد نه قصد منم پسرما ولی تو راست میگی.

از وبت خوشم امد بهم سر بزن.لینکت کردم.لینکم کنیا.منتظرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 20:42 ] [ nadia ] [ ]